14.7.2012

Vaihteeksi kisailua tiedossa

Huomenna ajetaan Seinäjoella Joupiska Maraton ja oon lähdössä sinne ajamaan. Seinäjoen maratonkisa on muodostunu mulle jo jonkunlaiseksi perinteeksi kun oon 2009 kesästä lähtien siellä joka vuosi ollut ajamassa. Aikaisempina vuosina tuon puolimaratonin ja tänä vuonna olis tarkotus koko matka ajella niinkuin kauden aikaisemmissakin kisoissa.

Tahkon jälkeen tuli mietittyä, että pitäisköhän kisoista pitää vähän taukoa ja antaa kropalle vähän lepoa mutta  rauhallisemman viime viikon jälkeen tällä viikolla on taas ajohaluja ollut ihan hyvin. Edelleen ajoittain nuo hengitysongelmat tulee, mutta en mä nyt ajatellu niitten antaa häiritä liikaa ajamista. Ajetaan sitten sitä vauhtia mitä pystyy ajamaan, mikäli ne alkaa häiritä.

Tällä viikolla on tullut tähän mennessä ajeltua pari maantielenkkiä ja keskiviikkona käytiin Himangalla ajelemassa maastolenkki mulle täysin uusissa maastoissa. Hyvän lenkkireitin oli Tuomas meille järjestäny sinne. Tänään tuli vielä vähän haettua tuntumaa huomista varten maastosta, joten eiköhän tässä olle valmiita. Tankkaus kisaan on vähän huonolla mallilla, kun ollaan oltu iltapäivästä lähtien menossa niin ei oo ehtiny syödä normaalia enempää. Pitää nyt vielä iltapalaksi koittaa saada jotain hiilaripitosta niin olis huomenna energiaa ajaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti