5.7.2012

Rasitusastma

Rasitusastmaa epäili lääkäri kun tänään kävin kertomassa näistä viime aikojen hengitysongelmista. Verikokeita otettiin muutama putkilo (allergiakokeita ja mykoplasma ainakin) ja ens viikolla on sitten joku koe ja seuraavalla vielä sydämen rasitustesti. Liikkua ja urheilla saa normaalisti jos siihen kykenee. Se on positiivinen asia. Tänään olikin ihan mukava käydä lenkillä, tosin kovaa en ajanu mutta rauhallisemmin ajellessa ei ainakaan nyt mitään suurempaa ongelmaa tullut.

Pitää nyt odotella nuo verikokeiden ja muiden testien tulokset ja katsoa löytyykö sieltä mitään tavallisuudesta poikkeavaa. Toisaalta ihan kiva saada jonkunlaista selvyyttä asiaan, vaikka en mä nyt mitään astmaa ainakaan toivoisi.

Trullevista tämän päivän lenkiltä

Viikonloppuna on tarkotus käydä taas Kurikassa mökillä ja jos vaan aikaa riittää niin lauantaina vois käydä ajelemassa Seinäjoella Joupiska Maratonin reitin läpi. Reitti on ennakkotietojen mukaan vähän muuttunut viime vuodesta, joten siinä mielessä voisin tuon läpi käydä ajelemassa, mikäli joku paikallinen/reitin tunteva ehtii oppaaksi lähteä.

Seinäjoen kisa on ollu mulle yks suosikkikisoista mitä oon ajanu. Tämä vuosi olis 4. kerta siellä. Mä oon aina tykänny siitä reitistä. Reitillä on ollu teknistä pätkää ja oikeita polkuosuuksia ja vastapainoksi sitten metsätietä/latupohjaa sopivissa määrin väliin. Toivottavasti ei oo liikaa viime vuodesta muuttunut, tosin kartan perusteella kaiketi aikalailla sama reitti pienillä muutoksilla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti