tag:blogger.com,1999:blog-5619701339511967476.post539695310071498237..comments2023-05-29T16:06:03.137+03:00Comments on Maastopyöräilyä: Tilinpäätös kisakaudesta 2012Anonymoushttp://www.blogger.com/profile/12559677947771517017noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-5619701339511967476.post-63162841650773743862012-10-03T15:11:55.894+03:002012-10-03T15:11:55.894+03:00Kyllähän nuo tekniset ongelmatkin kuuluu lajii, ha...Kyllähän nuo tekniset ongelmatkin kuuluu lajii, halusi sitä tai ei. Pitää jonkunlainen ohjelma talveksi itselleen tehdä, ettei mee vaan mukavuusalueella ajeluksi talven lenkit :) Se vaara siinä aina on. Mäkiä täältä ei oikeen löydy, että kunnon mäkitreeniä pääsisi edes tekemään. Tai muutama täyttömäki, mutta sellanen pitkä mäki tyyliin se Rukan takana olevan nousu sinne mastolle olis kiva tännekin saada :) Joo ens kaudella sitten paremmalla onnella ja paremmalla kunnolla! Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/12559677947771517017noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5619701339511967476.post-43180017550204288822012-10-03T10:15:52.611+03:002012-10-03T10:15:52.611+03:00Hatun noston arvoinen juttu ajaa noinkin monta rei...Hatun noston arvoinen juttu ajaa noinkin monta reissua, harmillista että teknisiä murheita osui eteen niin usein. Mutta eipä niiltäkään aina voi välttyä. Kestävyys paranee asteittain työtä tekemällä, vuosien myötä. Tasaisen osuuden vauhteihin pitää vain treenata kovaa ajaen. Siihen olis maantiepyörä/crossipyörä oivallinen väline, tehdä erilaisia intervalleja ja pidempikestoisia vetotreenejä. Ja parhaiten sen vauhdin saa kaivettua peesiharjoituksilla. Mäki alkaa nousemaan kans teho/painosuhdetta viilaamalla, mutta ennenkaikkea sitkeällä mäkitreenillä. Talvella vastus/sisäpyöräilytreeneillä perustaa ja sitten vaan ulos mäkeä ajamaan :) No, helppo se on tänne listata näin, mutta itekin näillä teemoilla tulee treenailtua. Toivotaan hyvää talvikautta ja onnistumisia ensikaudelle!J T Khttps://www.blogger.com/profile/12196085776389121259noreply@blogger.com